Košík je prázdny
Výmena / reklamácia tovaru
1/ Nestihol/nestihla som si balík vyzdvihnúť. Ako mám postupovať?
Nebojte sa, balík vám pošleme znova! Napíšte nám krátku správu na ahoj@30minutvkuchyni.sk. Nezabudnite uviesť číslo objednávky. Napíšte, že ste si balíček nestihol/a vyzdvihnúť. Čo najskôr odošleme balík znova.
2/ Došiel mi poškodený tovar. Ako mám postupovať?
Napíšte nám, prosím, na ahoj@30minutvkuchyni.sk, ktorý tovar došiel poškodený a priložte fotografiu a číslo objednávky. Reklamáciu vyhodnotíme a vo väčšine prípadov zasielame obratom nový tovar.
3/ Došiel mi iný tovar, aký som si objednal/a. Potrebujem ho vymeniť/vrátiť.
Prosím, nezabudnite tovar dôkladne zabaliť. Zásielku pošlite buď v kartónovej obálke alebo tovar zabaľte do bublinkovej fólie a ešte vložte do primerane veľkej škatule. Tovar je často krehký a pri preprave by sa mohol poškodiť. Formulár na reklamáciu/vrátenie tovaru si stiahnite, prosím, tu. Formulár vyplňte a pribaľte ho k zásielke. Ak budete chcieť tovar vymeniť, pošleme vám ho obratom. Ak budete žiadať vrátenie peňazí, nezabudnite uviesť číslo účtu.
Nebojte sa, balík vám pošleme znova! Napíšte nám krátku správu na ahoj@30minutvkuchyni.sk. Nezabudnite uviesť číslo objednávky. Napíšte, že ste si balíček nestihol/a vyzdvihnúť. Čo najskôr odošleme balík znova.
2/ Došiel mi poškodený tovar. Ako mám postupovať?
Napíšte nám, prosím, na ahoj@30minutvkuchyni.sk, ktorý tovar došiel poškodený a priložte fotografiu a číslo objednávky. Reklamáciu vyhodnotíme a vo väčšine prípadov zasielame obratom nový tovar.
3/ Došiel mi iný tovar, aký som si objednal/a. Potrebujem ho vymeniť/vrátiť.
Prosím, nezabudnite tovar dôkladne zabaliť. Zásielku pošlite buď v kartónovej obálke alebo tovar zabaľte do bublinkovej fólie a ešte vložte do primerane veľkej škatule. Tovar je často krehký a pri preprave by sa mohol poškodiť. Formulár na reklamáciu/vrátenie tovaru si stiahnite, prosím, tu. Formulár vyplňte a pribaľte ho k zásielke. Ak budete chcieť tovar vymeniť, pošleme vám ho obratom. Ak budete žiadať vrátenie peňazí, nezabudnite uviesť číslo účtu.
Balík odneste na najbližšiu pobočku Zásielkovne. Pracovníkom Zásielkovne nadiktujte identifikátor 98213053
4/ Objednal/a som si iný tovar, ako mi došiel. Chcem ho vrátiť.
Tovar nezabudnite, prosím, dôkladne zabaliť. Zásielku pošlite buď v kartónovej obálke, alebo tovar zabaľte do bublinkovej fólie a ešte vložte do primerane veľkej škatule. Tovar je často krehký a pri preprave by sa mohol poškodiť. Balík odneste na najbližšiu pobočku Zásielkovne. Pracovníkom Zásielkovne nadiktujte identifikátor, ktorý získate na ahoj@30minutvkuchyni.sk
4/ Objednal/a som si iný tovar, ako mi došiel. Chcem ho vrátiť.
Tovar nezabudnite, prosím, dôkladne zabaliť. Zásielku pošlite buď v kartónovej obálke, alebo tovar zabaľte do bublinkovej fólie a ešte vložte do primerane veľkej škatule. Tovar je často krehký a pri preprave by sa mohol poškodiť. Balík odneste na najbližšiu pobočku Zásielkovne. Pracovníkom Zásielkovne nadiktujte identifikátor, ktorý získate na ahoj@30minutvkuchyni.sk
Chcete tovar vymeniť? Pošleme vám ho obratom.
Žiadate vrátenie peniaze? Nezabudnite uviesť číslo účtu.
V oboch prípadoch vám vrátime náklady na dopravu.